طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی تمادکالا; وب سایت این مجموعه در زمینه مواد شیمیایی و تجهیزات فعال است و لوازم آزمایشگاهی از 1/4/1398 با ویژگی های جدید و تنوع بیشتر مواد شیمیایی در به روز شده است. در دسترس کاربران، محققان و صنعتگران قرار داده شده است.

بر اساس این گزارش، در آپدیت جدید وب سایت، بخش های بیوشیمیایی شامل محیط های باکتریایی، اسیدهای آمینه، محلول های بافر و محلول های کارل فیشر و تعدادی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و سیگما به لیست وب سایت مواد شیمیایی آزمایشگاهی اضافه شده است. است.

 

مدیر فروشگاه اینترنتی تمادکالا با اعلام این خبر گفت: بروزرسانی منظم وب سایت با مواد شیمیایی جدید آزمایشگاهی و همچنین افزودن برندهای ایرانی و خارجی به منظور تطبیق با بودجه مخاطبان پس از این به روز رسانی در نظر گرفته شده است. 

وی همچنین افزود: فروشگاه اینترنتی تمادکالا یک وب سایت فعال در زمینه مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی است و پس از این به روز رسانی به دنبال فروش مواد شیمیایی آنلاین در ما مقیاس صنعتی هستیم.

  • حامد خمیس آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی