طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

به گزارش روابط عمومی تمادکالا با همکاری دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دوره مروری بر روش های مختلف تولید مواد نانوساختار با حضور دانشجویان و اساتید در 18 مهرماه به میزبانی دانشکده مواد برگزار شد. مهندسی و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط این شرکت برگزار می شود.

فرزاد حسینی نسب مدیرعامل تمادکلا هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش دانشجویان در حوزه فناوری نانو عنوان کرد و گفت: هر چه صنعت نانو بهتر و بیشتر در کشور ما فراهم شود.

 

وی دکتر بهنام غفاری مدرس این دوره آموزشی را از نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: فروش مواد شیمیایی , تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین فروش نانومواد است، مدرس این دوره تجربه کافی برای برگزاری این دوره را دارد و می تواند راهنمای بسیار خوبی برای ارتقای دانش شرکت کنندگان باشد.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی برای دانشجویان امیرکبیر 30000 تومان و برای دانشجویان سایر دانشگاه ها و عموم 40000 تومان دریافت می شود.

شرکت برای عموم آزاد است.

  • حامد خمیس آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی