طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

کلمات کلیدی :فروش UPS - فروش یو پی اس - خرید UPS - خرید یو پی اس - UPS آنلاین - UPS آفلاین - یو پی اس آنلاین - یو پی اس آفلاین - UPS لاین اینتراکتیو - یو پی اس لاین اینتراکتیو - استابلایزر باتری UPS - باتری یو پی اس - قیمت UPS - قیمت یو پی اس

 

منبع : یو پی اس ویرگول

امروز میخوام در باره یک وسیله مفید و مهم برای شما صحبت کنم. اسم این دستگاه یوپی اس هستش و به زبون ساده این دستگاه کارش تولید برق اضطراریه .

وقتی برق قطع میشه ، این دستگاه برق تولید میکنه و در اختیار ما میذاره.

کارش از جهاتی شبیه موتور برقه و فرقش اینه که موتور برق با مصرف بنزین برق تولید میکنه و یک دستگاه مکانیکی هست ولی یوپی اس از انرژی ذخیره شده در باتری ها برق درست میکنه و یک دستکاه کاملا الکترونیکی و بی صداست.

کار یوپی اس ها فقط تولید برق نیست و وظیفه مهم دیگه اونها محافظت از دستگاههای حساس و گرانقیمت ما مثل کامپیوتر و سرور و لوازم صوتی و تصویری و .... است.

همانطور که میدونید بهترین ولتاژ برای همه دستگاههای برقی در ایران 220 ولت است ولی محدوده 200 تا 240 هم به عنوان محدوده امن و مجاز شناخته میشه.

ولی ولتاژ برق شهر گاهی بالاتر از 240 و پایین تر از 200 هستش و این میتونه به وسایل برقی ما آسیب برسونه.

در برق شهر اختلالات و مشکلات دیگه ای هم مشاهده میشه مثل نوسان و نویز وتغییر فرکانس و دوفاز شدن و ...

کار یوپی اس برطرف کردن مشکلات برق شهر و ارائه اون به مصرف کننده هاست. مثلا اگر ولتاژ برق شهر کمتر یا بیشتر از حد مجاز باشه ، اون رو اصلاح میکنه و تبدیل میکنه به ولتاژی که در محدوده مجاز 200 تا 240 ولت باشه و با فیلترهایی که داره نویز و نوسا ن و ... را از برق حذف میکنه.

بعلاوه در زمانی که برق قطع نشده ، یوپی اس ها با شارژری که دارند در حال شارژ باتری ها هستند تا در زمان قطع برق از اونها برای تولید برق استفاده کنند.

انواع یو پی اس ها ؟

دو دسته بندی مهم یوپی اس ها عبارت است از یو پی اس آنلاین و یو پی اس آفلاین که به این دومی لاین اینتر اکتیو هم گفته میشه.

یوپی اس های لاین اینتر اکتیو در زمانی که برق هست ، کارشان تنظیم ولتاژ برق شهر در محدوده مجاز و حذف نوسانات و نویز هست و در ضمن باتری ها را هم شارژ میکنند.

یو پی اس لاین اینتر اکتیو تولیدی شرکت پویا توسعه افزار - UPS لاین اینتراکتیو
یو پی اس لاین اینتر اکتیو تولیدی شرکت پویا توسعه افزار - UPS لاین اینتراکتیو

 

وقتی برق قطع میشه اونها با سرعت بسیار بالا و با تاخیری کمتر از 5 میلی ثانیه شروع به تولید برق میکنند و وسایلی که به یوپی اس وصلند متوجه قطع برق نمی شن ، مثلا لامپها چشمک نمیزنند یا کامپیوتر ها ریست نمیشوند.

ولی یو پی اس های آنلاین همیشه در حال تولید برق هستند و فقط برق تولیدی خودشون که برق مطمئن تری هست رو در اختیار مصرف کننده قرار میدن و انرژی لازم برای تولید ولتاژ رو از برق شهر می گیرند و وقتی برق قطع شد از انرژی باتری ها برای تولید برق استفاده میکنند.

 یو پی اس آفلاین
یو پی اس آفلاین
پی اس آنلاین
پی اس آنلاین

 

ولتاژ خروجی این یوپی اس ها تقریبا همیشه 220 ولت هستش و شاید 1 یا 2 ولت کمتر و یا بیشتر بشه بعلاوه در زمان قطع برق تاخیر اونها صفر ثانیه است.

یوپی اس های آنلاین حفاظت بهتری نسبت به نوع آفلاین برای مصرف کننده ها ایحاد میکنند و برای همین دستگاههای مهمتر را به این یوپی اس ها وصل میکنند..

یو پی اس های آنلاین گرانترند و از توان های پایین تا خیلی بالا(1 تا 300 کاوا) تولید میشوند ولی یوپی اس های لاین اینتراکتیو ارزانترند و در توانهای کم (حداکثر تا 10کاوا) تولید می شوند.

شرکت پویا توسعه افزار (PTA-CO.COM) بیش از 30 ساله که در کار تولید و واردات باتری و یوپی اس فعالیت میکنه.

یوپی اس های وارداتی ما از نوع آنلاین و لاین اینتراکتیو هستند و یوپی های تولیدی ما که طراحی و ساخت آنها توسط متخصصان خودمون انجام شده ، از نوع لاین اینتر اکتیو هستند.

یوپی اس های تولیدی و وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همه محافظت های استاندارد را برای تجهیزات برقی فراهم میکنند.

بعلاوه قیمت مناسبی دارند و با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله شرکت ما ، میتونید با خیال راحت خرید مطمئنی داشته باشید.

جهت مشاوره رایگان با شماره های 3-88345600

و یا به سایت ما به آدرس pta-co.com مراجعه نمایید .

کلمات کلیدی :فروش UPS - فروش یو پی اس - خرید UPS - خرید یو پی اس - UPS آنلاین - UPS آفلاین - یو پی اس آنلاین - یو پی اس آفلاین - UPS لاین اینتراکتیو - یو پی اس لاین اینتراکتیو - استابلایزر - باتری UPS - باتری یو پی اس - قیمت UPS - قیمت یو پی اس

  • حامد خمیس آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی