طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

راهنمای نهایی برای وبلاگ نویسی مهمان

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۸ ب.ظ

راهنمای نهایی برای وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان یکی از هیجان انگیزترین تجربه هایی است که یک وبلاگ نویس می تواند در دوران نویسندگی خود داشته باشد. از سوی دیگر نوشتن پست مهمان می تواند...

راهنمای نهایی برای وبلاگ نویسی مهمان

  وبلاگ نویسی مهمان نوشتن پست مهمان وبلاگ مناسب برای نوشتن پست مهمان فرصت مناسب برای نوشتن پست مهمان دستورالعمل های پست مهمان جامعه وبلاگ نویسی 

رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم. رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.

خدمات تولید محتوا

هزینه تولید محتوا

ما قبلا درباره اینکه چگونه از طریق وبلاگ نویسی بتوانیم برای کسب و کار خود اعتباری کسب کنیم، بحث کرده ایم. اگر یکی از طرفداران Social Media Examiner باشید، ممکن است چیزهایی درباره برندهای بزرگی که از طریق وبلاگ نویسی مهمان سود برده اند، چیزهایی خوانده باشید. پس امروز ما قرار است دقیقا به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانید از فرصت های وبلاگ نویسی مهمان استفاده کرده و نهایت سود را از آن ببرید.

اهداف مهمان وبلاگ نویسی خود را تعیین کنید

اهداف مهمان وبلاگ نویسی خود را تعیین کنید

قبل از هر چیزی، اولین کاری که باید انجام دهید، این است که معلوم کنید چه هدفی را از وبلاگ نویسی مهمان دنبال می کنید. اگر این هدف خود را به موقع تشخیص دهید می توانید به راحتی نوع وبلاگی را که قرار است پست مهمان خود را برایش ارسال کنید تعیین کنید. معمولا وبلاگ نویسی مهمان سه هدف اصلی دارد:

1. مطرح کردن خود به عنوان یک مرجع و نام شناخته شده در صنعت.

2. بالا بردن آمار بازدید وب سایت خود.

3. دادن بک لینک به وب سایت خود.

تولید محتوا سئو شده

با داشتن محتوای مناسب در وبلاگ های برتر، می توانید به هر سه هدف دست پیدا کنید. اگر شماره 1 یا شماره 2 اهداف شما هستند، باید وبلاگ هایی را پیدا کنید که دارای مخاطبانی با تعداد مناسب و مشارکت بالا باشند. اگر هدفتان شماره 3 است، پس باید به سراغ وبلاگ هایی بروید که دارای ریشه قوی برای دامنه باشند. این مورد را می توانید با استفاده از نوار ابزار SEOmoz به صورت رایگان بررسی کنید. دانستن اهداف خود از قبل به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام وبلاگ ها برای ارسال پست مهمان شما بهتر هستند.

چگونه به فرصت وبلاگ نویسی مهمان دست پیدا کنیم

اولین کاری که باید انجام دهید یافتن فرصت مناسب برای نوشتن پست مهمان است. هنگامی که به دنبال مکان هایی برای پست مهمان می گردید، باید به یاد داشته باشید که هدف اصلی شما یافتن وبلاگ های مرتبط با صنعت و کسب و کار شماست. در واقع شما باید به دنبال وبلاگ هایی باشید که معیارهای زیر را داشته باشند:

• محتوای تولیدی وبلاگ بر روی صنعت شما متمرکز شده است.

• مخاطبان وبلاگ به صنعت شما علاقه مند باشند.

• وبلاگ خوانندگان زیادی را درگیر خود کرده باشد (به این معنا که پست ها به صورت اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و درباره آنها نظر داده شده است).

• صاحب وبلاگ در شبکه های اجتماعی فعال است (بنابراین می دانید که وی تبلیغات کسب و کار شما را در وبلاگ خود انجام می دهد).

بنابراین اگر بذر می فروشید، باید وبلاگ های باغبانی را پیدا کنید که تعداد زیادی باغبان آنها را مطالعه می کنند. موارد زیر به شما کمک می کنند تا نوع مناسب وبلاگ برای پست مهمان خود پیدا کنید.

هفت تاکتیک مهم برای نوشتن پست مهمان

جستجوی گوگل

گوگل مکانی عالی برای شروع جستجوی وبلاگ مناسب برای نوشتن پست مهمان است. برای اینکه بتوانید وبلاگ هایی را پیدا کنید که پست مهمان را قبول می کنند، می توانید کلمات کلیدی زیر را جستجو کنید. فقط باید کلمه کلیدی را با کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود عوض کنید.

• کلمه کلیدی "ارسال پست مهمان"

• کلمه کلیدی "پست مهمان"

• کلمه کلیدی "پست مهمان توسط"

• کلمه کلیدی "پذیرش پست مهمان"

• کلمه کلیدی "دستورالعمل های پست مهمان"

این جستجوها باید شما را به سمت صفحه دستورالعمل های پست مهمان وبلاگ ها، صفحه ارسال پست مهمان یا پست های واقعی مهمان نوشته شده توسط سایر نویسندگان هدایت کنند.

برای کسب اعتبار در حوزه کسب و کار خود وبلاگ نویس مهمان شوید

وبلاگ نویسان مهمان پرکار

آیا چیزی درباره وبلاگ نویسان مهمان پرکار در کسب و کار خود می دانید؟ اگر درباره کسب و کار خود به اندازه کافی وبلاگ بخوانید (که باید بخوانید)، نام این افراد، نام هایی است که بارها و بارها به چشمتان می خورد که برای دیگران تولید محتوا به صورت مهمان کرده اند. مثلا برای بازاریابی آنلاین، فهرست این نام ها شامل گریگوری کیوتی، دنی اینی، لئو ویلدریچ، نیل پتال، مارکوس شریدن و غیره می شود. می توانید در گوگل نام وبلاگ نویسان مهمان پرکار در کسب و کار خودتان را به همراه این عبارت «پست مهمان نوشته...» جستجو کنید.

این کار باعث می شود همه وبلاگ هایی که این وبلاگ نویسان در آنجا پست مهمان نوشته اند، را ببینید. حتما این وبلاگ ها محل خوبی برای ارسال پست مهمان هستند. اگر هم در عالم واقعیت یک وبلاگ نویس مهمان پرکار را بشناسید می توانید از او بخواهید که شما را به دارندگان وبلاگ هایی که خودشان در آنها پست مهمان داشته اند، معرفی کند.

بک لینک رقبا

وقتی که در حال کار کردن بر روی کمپین سئوی خود هستید، اگر خودتان یا آژانس بازاریابی آنلایتان دست به تحلیل یک بک لینک متعلق به رقبایتان بزنید، این احتمال  وجود دارد که با یک یا چند بک لینک از سوی رقیبتان به پست های مهمانشان روبرو شوید. اگر به ابزاری مانند Open Site Explorer دسترسی دارید، می توانید به بک لینک های رقبا نگاه کرده و وبلاگ هایی را که برای آنها نوشته اند، مشاهده کنید. در غیر این صورت، می توانید با جستجوی عبارت «پست مهمان domain.com » (به جای domain.com، دامنه رقیب خود را قرار بدهید)،  در لینک domain.com سایت هایی را که رقیبتان برای آنها پست مهمان نوشته است، ببینید.

بک لینک

بک لینک رقبای خود را بررسی کنید

جستجو در شبکه های اجتماعی

بسیاری از وبلاگ نویسان و پوسترهای مربوط به وبلاگ نویسی مهمان، آخرین پست های مهمان وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. آسان ترین روش برای مشاهده این پست ها، رفتن به سراغ توییتر است. در توییتر برای جستجوی جدیدترین توییت ها در مورد پست های مهمان مربوط به کسب و کار خود، کافی است کلمه کلیدی «پست مهمان» را جستجو کنید و لینک ها را بررسی کنید تا به وبلاگ مورد نظر خود برای ارسال پست مهمان برسید.

600+ فرصت وبلاگ نویسی مهمان

آیا به ایده بیشتر برای جستجوی کلمات کلیدی و یا به لیستی از فرصت های مختلف برای نوشتن پست مهمان احتیاج دارید؟ این پست Buzz Blogger را که بیش از 500 وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن پست مهمان معرفی کرده است و نیز این نوشته برایان کیت می با معرفی 100 سایت برتر برای پست مهمان را بررسی و مطالعه کنید.

MyBlogGuest

آخرین مورد، اما قطعا نه کم اهمیت ترین، سایت My Blog Guest است که در آن جمع بزرگی از وبلاگ نویسان میزبان و مهمان به دور هم جمع شده اند. رایگان در این سایت ثبت نام کنید و به جستجوی وبلاگ هایی بپردازید که پست مهمان را می پذیرند. حتی بهتر از هر چیز دیگر اینکه می توانید اطلاعات شخصی خود را در این سایت وارد کرده و اعلام کنید که به دنبال نوشتن پست مهمان در مورد یک موضوع خاص هستید تا صاحبان وبلاگ بتوانند راحت تر شما را پیدا کنند.

آماده شدن برای ارسال پست مهمان

یادتان باشد که فقط با یافتن فرصتی برای وبلاگ نویسی مهمان فورا با صاحب وبلاگ تماس برقرار نمی کنیم. به همین دلیل باید قبل از اینکه پیشنهاد پست مهمان را برای سایت مورد نظر خود بفرستید، چند کار انجام بدهید.

برای نوشتن پست مهمان با محتویات وبلاگ هدف آشنا شوید

با محتوای وبلاگ آشنا شوید

شناختن محتوای وبلاگ مورد نظر شما یک امر مهم است. حتما می دانید که وبلاگ مورد نظرتان درباره کلمه کلیدی موضوعی که شما قصد نوشتن پست مهمان درباره آن دارید، مطالب دیگری هم دارد. شما باید نکات بیشتری را در مورد محتوای تولیدی این وبلاگ بدانید، مثلا:

• مطالب این وبلاگ برای چه سطحی از مخاطبین (مبتدی، متوسط، پیشرفته) نوشته می شود؟

• مطالب وبلاگ برای چه نوع مخاطبی است؟ صاحبان مشاغل یا مصرف کنندگان عمومی؟

• محتوای این وبلاگ چه مطالبی است؟ مفاهیم عمومی؟ آموزش های دقیق؟ اصلا آیا علاقه ای به فهرست نویسی دارند؟

هزینه تولید محتوا متنی

سایر پست های مهمان وبلاگ را ببینید

اگرچه ممکن است یک وبلاگ پذیرای پست های مهمان باشد، ولی سوال این است که آیا عملکرد وبلاگ نویسان مهمان خوب است؟ آیا بر روی پست های مهمان به اندازه پست های صاحب وبلاگ، کامنت گذاشته می شود و به اندازه کافی به اشتراک گذاشته می شوند؟ در واقع برخی از سایت ها ممکن است که پست های مهمان را بپذیرند، ولی اگر قرار باشد مخاطبین همان وبلاگ تنها خوانندگان پست مهمان باشند، و هدف اصلی شما هم مثلا لینک دادن به وب سایت اصلی خود یا ایجاد اعتبار و شهرت در زمینه کسب و کار خود باشد، این وبلاگ به درد شما نمی خورد.

چه کسی وبلاگ نویس مهمان است

برخی از صاحبان وبلاگ ها فقط پست های مهمان از اشخاص خاصی را قبول می کنند. بیوگرافی وبلاگ نویسان مهمان را در وبلاگ مورد نظر مطالعه کنید و ببینید که آیا آنان وبلاگ نویس هستند، فریلنسر هستند، مشاور، صاحب مشاغل هستند؟ این کار وقتی اهمیت پیدا می کند که شما خود را به عنوان صاحب نظر در رشته تخصصی خود برای صاحب وبلاگ معرفی کنید. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد میزان موفقیت تبلیغات پست مهمان را در SEOmoz مطالعه کنید.

بفهمید کدام پست ها به بهترین وجه کار خود را انجام می دهند

برای اینکه مطمئن شوید که حتما پست مهمان شما پذیرفته می شود، بهتر است پست خود را در مورد موضوعاتی ارائه کنید که با مخاطبین وبلاگ مورد نظر تطابق دارند. برای اینکه بتوانید ایده های خوبی درباره موضوعات مورد نظر به دست آورید، از سایت های زیر استفاده کنید تا ببینید کدام پست ها در شبکه های اجتماعی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. فقط یادتان باشد که به جای domain.com، دامنه وبلاگ مورد نظر خود را بنویسید.

• http://topsy.com/s؟q=domain.com – این سایت تعداد دفعات توییت شدن پست های وبلاگی را به شما نشان می دهد. اگر می خواهید ببینید چه کسی پست را توییت کرده است، کافی است بر روی شماره کلیک کنید و به این ترتیب اطلاعات کافی درباره مخاطبین وبلاگ به دست آورید.

• http://plus.topsy.com/s/domain.com - این سایت تعداد دفعات اشتراک پست های وبلاگ در + Google را به شما نشان می دهد. به احتمال زیاد، پست های وبلاگی که در Google+ به اشتراک گذاشته شده اند، دارای 1+ هم هستند که به معنای دیده شده بیشتر در هنگام جستجو می باشد.

• http://delicious.com/search؟p=domain.com&jtf=E&partial_type=B – این سایت تعداد دفعات ذخیره پست های وبلاگ در Delicious را به شما نشان می دهد.

• http://digg.com/search؟q=site:domain.com – این سایت پست های وبلاگی را به شما نشان می دهد که بیشترین میزان آرا Dig Digg را به خود اختصاص داده اند.

در جامعه وبلاگ نویسی تبدیل به یک چهره آشنا شوید

در جامعه وبلاگ نویسی تبدیل به یک چهره آشنا شوید

برای اینکه شانس خود را برای پذیرفته شدن به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان افزایش دهید، باید ابتدا صاحب وبلاگ را تحسین کنید. بهترین روش این است که یکی دو هفته وقت بگذارید و در مورد آخرین پست های وبلاگ نظر بدهید. در صورت تمایل می توانید این پست ها را در توییتر هم به اشتراک بگذارید که مسلما بدون جواب نخواهد ماند. فقط یادتان باشد که حتما نام کاربری صاحب وبلاگ در توییتر را پیدا کرده و او را در توییت خود مورد خطاب قرار دهید. به این ترتیب وقتی می خواهید پست مهمان خود را ارسال کنید، تبدیل یه یک چهره آشنا شده اید.

بهترین زمان برای ارسال پست مهمان

قرار نیست همیشه فرصت طلایی برای ارسال پست مهمان داشته باشید، اما موارد خاصی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید، مثلا:

• وقتی صاحب یک وبلاگ در یکی از پست های خود یا در رسانه های مختلف اجتماعی مثل توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس و غیره) از شما نام ببرد.

• وقتی صاحب یک وبلاگ، در یکی از پست های خود به وبلاگ، کسب و کار و یا محصول شما اشاره می کند.

• وقتی وبلاگی به صورت خاصی تبلیغ می کند، به دنبال پست مهمان است.

• وقتی وبلاگ پست مهمان دیگری را منتشر می کند

بهترین روش های ابتدایی برای نوشتن پست مهمان

رعایت موارد زیر هنگام نوشتن پست مهمان ضروری است.

دستورالعمل ها را بخوانید

وقتی همه کارهای مربوط به پست مهمان را انجام دادید، قبل از اینکه با صاحب وبلاگ تماس بگیرید، باید حتما دستورالعمل های پست مهمان (در صورت وجود داشتن) را مطالعه کنید. آیا صاحب وبلاگ ابتدا از شما ایده ای می خواهد یا می خواهد پست خود را به صورت کامل برای وی ارسال کنید؟ چه قالبی را ترجیح می دهد؟ آیا می خواهد شما یک حساب کاربری درست کنید و از طریق وردپرس وارد شوید؟ باید جواب این سوالات را قبل از تماس با صاحب وبلاگ بدانید.

بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا متنی

ایمیل خود را به صورت شخصی بنویسید

به عنوان یک وبلاگ نویس که هر روز درخواست ارسال پست مهمان را دریافت می کند، هیچ چیز آزار دهنده تر از ایمیل هایی نیست که با آقا یا خانم عزیز، مدیر محترم وب سایت، صاحب محترم سایت Kikolani.com و یا ایمیل هایی که فقط با یک سلام گفتن شروع می شوند. جایی در وبلاگی که می خواهید با آن تماس بگیرید، نام صاحب وبلاگ هم وجود دارد. شاید باید کمی دنبال این نام در صفحه درباره ما یا بر روی یکی از حساب های رسانه های اجتماعی وبلاگ بگردید، ولی به هرحال احتمالا می توانید آن را پیدا کنید و از آن به عنوان آغاز کننده ایمیل خود استفاده کنید.

با لینک دادن در پست مهمان، آمار بازدید خود را بالا ببرید

شما چه کسی هستید

یادتان هست در بخشی درباره این گفتیم که بدانید چه کسانی در وبلاگ هدف شما پست مهمان می نویسند؟ حقیقت این است که برخی از صاحبان وبلاگ ها فقط به وبلاگ نویسان اجازه نوشتن و ارسال پست مهمان بر روی وبلاگ خود می دهند. اگر متوجه شدید که بیشتر پست های مهمان متعلق به وبلاگ نویسان است، می توانید خودتان را به عنوان وبلاگ نویس معرفی کرده و آدرس وبلاگ شخصی یا کاری خود را هم بنویسید. یادتان باشید همیشه در سمت خود به عنوان صاحب کسب و کارتان باقی می مانید، برای همین است که بهتر است در اینجا بر مهارت های وبلاگ نویسی خود تمرکز داشته باشید.

چرا باید وبلاگ نویس مهمان باشید

مطمئن باشید که حتما در پست مهمان خود این مطلب را بگنجانید که چرا باید وبلاگ نویس مهمان باشید. چند لینک به پست هایی که تا بحال جاهای دیگر نوشته اید، بدهید که البته شامل وبلاگ خودتان هم می شود. ترجیحا به سراغ پست هایی بروید که تعامل اجتماعی خوبی هم داشته باند تا صاحب وبلاگ ارزش بالقوه شما در جذب مخاطب را درک کند.

چگونه ایده پست میهمان را ارائه کنیم

اگر دستورالعمل پست مهمان از شما می خواهد که ایده ای برای موضوع مورد بحث خود ارائه کنید، بر اساس تحقیقاتی که در مورد پست های محبوب قبلی داشته اید، چند ایده متفاوت ارائه کنید تا صاحب وبلاگ بتواند از بین آنها چند مورد را انتخاب کند.

چگونه می توان یک پست مهمان عالی نوشت

یکی از رایج ترین سوالات در مورد وبلاگ نویسی این است که آیا باید از بهترین مطالبی که دارید برای وبلاگ خودتان استفاده کنید یا برای پست مهمان؟ جواب این سوال واقعا بستگی به وبلاگی دارد که قصد دارید محتوای خود را برای آن ارسال کنید. اگر وبلاگ پست های بالا 900 کلمه با تصاویر زیاد دارد، شما هم باید از همین روش متابعت کنید. اگر وبلاگ مورد نظرتان پست های کوتاه 500 کلمه ای و عکس های کم می گذارد، پست های شما هم باید شبیه آن باشد. در ادامه چند نکته خوب برای ارائه جذاب ترین شکل ممکن از پست مهمان را بررسی می کنیم.

این پست در مورد شما نیست

اولین نکته ای که باید در مورد یک پست عالی به یاد داشته باشید این است که قرار نیست این پست درباره کسب و کار، محصولات یا خدمات شما باشد. پست مهمان باید یک منبع اطلاعاتی ارزشمند برای مخاطب باشد نه یک تبلیغ! هر نوع اطلاعات در مورد کسب و کار باید نزد نویسنده بیوگرافی محفوظ باقی بماند. گاهی اوقات گفتن داستان ها یا مثال ها خوب و ارزشمند است، ولی یادتان باشد قسمت اعظم پست باید بر روی هر چیزی غیر از کسب و کار شما تمرکز داشته باشد.

یک پست مهمان عالی درباره شما نیست

پست خود را درست مثل سایر پست ها قالب بندی کنید

به پست های وبلاگ هدف خود نگاهی بیندازید. آیا آنها از بسیاری از سرصفحه ها، متن های پررنگ، تصاویر، نقل قول ها یا هر نوع قالب بندی خاص  دیگری استفاده می کنند؟ مطمئن شوید که پست شما با بقیه پست ها وبلاگ مطابقت و شباهت دارد.

لینک منابع و لینک های داخلی را وارد کنید

با لینک دادن به برخی از پست های وبلاگ به صاحب وبلاگ نشان دهید که با محتوای وبلاگ وی آشنا هستید. ساده ترین راه برای انجام این کار، جستجو در گوگل برای سایت  site:domain.com intitle:keyword است. با این روش پست های برتر وبلاگ که حول محور یک کلمه کلیدی خاص می چرخند، را مشاهده می کنید و به این ترتیب می توانید به آن پست لینک بدهید. همچنین اگر کتاب، کالای خاص، و یا هرچیز دیگری را در پست خود عنوان کردید، به آن لینک بدهید (البته تبلیغ شخصی نباشد).

برای نظرات فراخوان بدهید

در پایان پست مهمان خود که حتما عالی خواهد بود، یک فراخوان برای نظردهی بگذارید. هرچه بیشتر بر روی پست شما بحث شود، برای شما بهتر است.

چگونه یک بیوگرافی مهمان عالی درست کنیم

احتمالا مهم ترین قسمت وبلاگ نویسی مهمان (برای شما) نوشتن بیوگرافی پست مهمان است.. معمولا این قسمت تنها جایی است که باید لینک های مربوط به تبلیغات شخصی خود، یعنی لینک به سایت، وبلاگ، محصولات، خدمات، کتاب های خود و ... را در آن قرار دهید. آنچه در این بخش می نویسید، بستگی به اهداف وبلاگ نویسی مهمان شما دارد.

• اگر هدف شما دریافت بک لینک خوب است، فقط مطمئن شوید که بیوگرافی تان با متن لنگر مناسب به وب سایتتان لینک داده شده است.

• اگر هدف شما افزایش آمار بازدید است، شاید باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که می خواهید از کدام صفحه سایت بازدید شود؟ بسته به موضوع پست مهمان و مخاطبان وبلاگ هدف، احتمالا لازم است تا بازدید یک لندینگ پیج خاص یا یک صفحه سفارشی درباره محصولات یا خدمات خود را افزایش دهید.

• اگر هدف شما افزایش دنبال کنندگانتان در شبکه های اجتماعی است، کافی است یک جمله را (مرا دنبال کنید) به انتهای بیوگرافی خود اضافه کرده و با متن لنگر مناسب به صفحه اجتماعی خود لینک دهید.

تبدیل به بهترین وبلاگ نویس مهمان شوید

چگونه تبدیل به بهترین وبلاگ نویس مهمان شویم

اگر می خواهید به صورت منظم برای یک وبلاگ خاص پست های مهمان بنویسید، یا دلتان می خواد که صاحب وبلاگ درباره اینکه عجب وبلاگ نویس مهمان عالی هستید، لاف بزند، تمام تلاش خودتان را بکنید تا پست شما در میان مخاطبان به محبوبیت برسد. اگر خوانندگان جدیدی را هم به جمع خوانندگان قبلی اضافه کنید، صاحب وبلاگ عاشق نوشته هایتان می شود. همچنین حتما به کامنت ها جواب بدهید. اگر تلاش می کنید تا برای خود در کسب و کارتان اسم و رسمی به هم بزنید و اعتباری به دست بیاورید، راهی طولانی در پیش دارید.

پیشنهاد می کنیم مقاله تولید محتوای خوب

 

 را مطالعه نمایید

نتایج خود را پیگیری کنید

وقتی هدف ایجاد ترافیک و بالا بردن بازدید است، نتایج وبلاگ نویسی خود را باید حتما بررسی شوند. بهترین راه برای این کار ایجاد یک بخش پیشرفته در Google Analytics است. از طریق این پست می توانید نحوه راه اندازی یک بخش پیشرفته را یاد بگیرید تا با استفاده از آن بفهمید کدام استراتژی بازاریابی آنلاین باعث افزایش بازدیدها می شود. همه آن چیزی که لازم دارید یک بخش است که با استفاده از میزان اهمیت منبع به همراه چند عنوان برای دامنه هایی که به عنوان نویسنده مهمان در آنجا حضور داشته اید، راه اندازی کنید. در هر بخش می توانید حداکثر 20 عنوان داشته باشید. مال من این شکلی است:

بخش پیشرفته Google Analytics

با استفاده از این روش، می توانید تمام داده های Google Analytics خود را بر اساس ارجاع به پست های مهمان خود مشاهده کنید. این امر می تواند به شما در تعیین موفقیت استراتژی کلی وبلاگ نویسی مهمان خود از نظر افزایش بازدید و درصد علاقمندی کمک کند. اگر نمی دانید چگونه می توانید درصد علاقمندی را ردیابی کنید، به این پست مراجعه کنید.

چگونه از وبلاگ نویسان مهمان برای وبلاگ خود دعوت کنیم

در نهایت اینکه فراموش نکنید که وبلاگ نویسی مهمان می تواند یک خیابان دو طرفه باشد. اینکه در موقع نوشتن پست مهمان برای وبلاگ های دیگر به صورت همزمان محتوای وبلاگ خودتان را هم تهیه و تنظیم کنید، کار سختی است. بنابراین مطمئن شوید که برای چنین مواقعی برای وبلاگ نویسان مهمان دعوت نامه ای ارسال می کنید تا برای وبلاگ شما بنویسند. به این ترتیب هم می توانید محتویات وبلاگ خود را تازه نگاه دارید و هم اینکه چشم انداز تازه ای در مقابل چشمان مخاطب خود باز می کنید. از طرف دیگر به صورت امیدوارکننده ای خوانندگان جدیدی از جامعه وبلاگ نویس مهمان خود وارد وبلاگ خودتان می کنید. این یک موقعیت برد، برد است.

آیا از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین خود استفاده می کنید؟ چه توصیه ای برای افزایش موفقیت وبلاگ نویسی مهمان برای یک کسب و کار هدفمند دارید؟

لینک منبع:

neilpatel.com

هدیه رایا مارکتینگ به شما

از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم. از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید.

 

توصیه رایا مارکتینگ به شما:

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

  • حامد خمیس آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی