طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

صفر تا صد آگهی رایگان و برسی آگهی استخدام

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۵۹ ب.ظ

صفر تا صد آگهی رایگان و برسی آگهی استخدام

در این مقاله میخواهیم راجع به صفر تا صد آگهی رایگان را بگوییم. باید بدانیم فواید ثبت آگهی رایگان در سایت‌های معتبر چیست؟ و نیز آگهی رایگان استخدام....

صفر تا صد آگهی رایگان و برسی آگهی استخدام

نویسنده: 

مهنام آریامنش

  آگهی رایگان آگهی رایگان نیازمندیها آگهی رایگان همشهری انتشار آگهی رایگان آگهی رایگان نیازمندیها ثبت آگهی رایگان در گوگل آگهی رایگان استخدام 

برای سفارش آنلاین تبلیغات آنلاین کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین تبلیغات آنلاین ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

ثبت سفارش تبلیغات آنلاین

در این مقاله قصد صحبت درباره صفر تا صد آگهی رایگان را داریم. بدین منظور باید بدانیم فواید ثبت آگهی رایگان در سایت‌های معتبر چیست؟ روند ثبت آگهی رایگان در سایت‌های معتبر چیست؟ با ما همراه باشید.

یکی از راه‌های خوب برای ثبت آگهی‌ رایگان، استفاده از اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی خوب با مخاطبان است. این روش تبلیغاتی اگر به درستی و بر طبق اصول خود استفاده شود، کاربران اینترنتی را که در دنیای مجازی و با استفاده از اینترنت مشغول فعالیت هستند، به خوبی جذب کرده و وارد دنیای واقعی می‌کند تا به خرید محصول و یا کالای مورد نظر بپردازند. از رایج‌ترین روش‌ها برای نمایش تبلیغات و یا ارائه تبلیغات در اینترنت، نمایش تصاویر، لوگو، برندها، بنرهای اینترنتی چه ثابت و چه متحرک، علائم تجاری و شعارها در پایگاه‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی است.

طراحی بنر ثابت و متحرک

پس باید بدانید، اگر به تازگی قصد راه‌ اندازی کسب و کار خود را دارید و یا همی حالا این کار را شروع کرده‌اید، باید بدانید به تبلیغات در این زمینه حتما نیاز خواهید داشت و در واقع معرفی کسب و کار شما بدن تبلیغا هر چقدر که قوی هم باشید، امکان پذیر نیست! برای این کار می‌توانید از گزینه ثبت آگهی رایگان در سایت‌های معتبر و البته پربازدید را انجام دهید. برای گذاشتن تبلیغات در فضای اینترنت و سایت‌های مختلف مانند دیوار، شیپور، ایستگاه و ... راه‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اما قبل از آن بهتر است سری به تاریخچه ثبت آگهی در اینترنت برویم. پس در کنار ما بمانید. 

درج آگهی رایگان

 

آیا از تاریخچه ثبت آگهی‌ رایگان در اینترنت را اطلاعی دارید؟

در این بخش سری به تاریخچه ثبت آگهی‌ رایگان در اینترنت خواهیم رفت. اولین بار، نخستین تبلیغ اینترنتی در سایت هات وایر ارائه شد. این تاریخ به 27 اکتبر 1994 می‌رسد. در واقع چیزی کمتر از 30 سال قبل! بله همانطور که متوجه شدید سابقه نمایش و ارائه تبلیغات در اینترنت بسیار قدیمی نیست و به کمتر از 30 سال می‌رسد!

اما با اینکه سابقه تبلیغات اینترنتی بسیار جوان است اما توانسته است به قولی راه صد ساله را یک شبه برود و بسیار محبوب شود. از همه مهم‌تر اینکه امروزه این روش تبلیغاتی بسیار پرکاربرد شده است. بعد از انتشار اولین تبلیغ اینترنتی بود که هات وایر متوجه شد برای اینکه تبلیغات بتواند مشتریان بیشتری را به خود جذب کند باید تبلیغات را در فضای محدود و با استفاده از چارچوب خاصی انجام دهد.  همین مطلب باعث به وجود آمدن بنرهای تبلیغاتی در فضای اینترنت شد.

در واقع بنرها طرح‌های گرافیکی با اندازه‌های ثابت و استانداردی بودند که در یک چارچوب خاص ارائه می‌شدند. در سال 1995، در نهایت پس از تلاش‌ها و چالش‌های بسیار اینترنت به عنوان یک پایگاه و رسانه عمومی در میان مردم و طراحان تبلیغاتی پذیرفته شد که این مطلب به نوبه خود یک پیشرفت مهم در این زمینه به حساب می‌آید. پس از آن در سال 1999، 14 نفر از طراحان برتر دنیا برای تبلیغات خود، از اینترنت استفاده کرده و مبلغی در حدود 30 هزار دلار برای نمایش تبلیغات خود در اینترنت فقط به مدت 12 هفته پرداخت کردند. پس از این اتفاقات بود که شرکت سان میکروسیستم به عرضه زبان جاوا پرداخت و اولین اتاق گفتگوی تجاری در فضای وب را راه اندازی کرد.

درج آگهی‌‌های رایگان در اینترنت در ایران نیز سابقه‌ای کوتاه‌ دارد و کمی دیرتر از کل جهان اتفاق افتاد. باید گفت به علت آداب و رسوم خاصی که در هر کشوری وجود دارد، اینترنت نیز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کمی دیرتر توانست جای خود در میان طراحان ایرانی و یا حتی مخاطبان ایرانی پیدا کند اما رفته رفته توانست به جایگاه واقعی خود برسد و هم توجه و هم نظر مخاطبان و هم طراحان را به دست بیاورد.

ثبت رایگان آگهی و خدمات

آیا از مزایای درج آگهی‌ رایگان در اینترنت چیزی می‎‌دانید؟

در این قسمت به مزایای درج آگهی‌ رایگان در فضای اینترنت اشاره خواهیم کرد. این مزایا عبارت است از:

• محدودیت نداشتن در زمان و مکان

• حفظ محیط زیست به دلیل قطع نکردن از درختان برای چاپ کاغذ به منظور تبلیغات

• داشتن فضای وسیع برای معرفی کسب و کار، این محدوده حتی به خارج از کشور نیز مرتبط است.

• کاملا مقرون به صرفه بودن

• استفاده از ابزار مختلف در تبلیغات اینترنتی مانند کلیپ و فایل‌های صوتی 

• دائم در دسترس بودن تبلیغات اینترنتی 

در ادامه باید گفت باید برای درج تبلیغات یا آگهی‌های رایگان در سایت‌های معتبر کافی است وارد سایت شوید و با ایجاد حساب کاربری برای خود با استفاده از شماره موبایل خود در کمتر از 10 دقیقه به ثبت آگهی رایگان در این سایت‌ها بپردازید. علاوه بر این باید گفت سعی کنید محتواهای تبلیغاتی خود را بر اساس قوانین سایت مورد نظر تنظیم کنید تا به علت نامرتبط بودن، آگهی‌تان رد نشود.

استراتژی بازاریابی اینترنتی

همچنین برای آگهی رایگان نیازمندیها، آگهی رایگان همشهری، انتشار آگهی رایگان، آگهی رایگان نیازمندیها، ثبت آگهی رایگان در گوگل، آگهی رایگان استخدام، ثبت آگهی رایگان جدید، آگهی رایگان ملک، ثبت آگهی رایگان در دیوار، آگهی رایگان خودرو، آگهی رایگان همشهری، آگهی رایگان آفتاب، آگهی رایگان ایستگاه، آگهی رایگان دیوار، ثبت آگهی رایگان نیاز روز کافی است در سایت مورد نظر مانند همشهری، نیازمندیها، آفتاب و ... وارد شوید و با روشی که اشاره شد برای خود حساب کاربری ایجاد کنید تا در نهایت با انتخاب گزینه "ثبت آگهی رایگان" به این کار مشغول شوید.

ثبت آگهی ویژه رایگان

انواع آگهی رایگان

در این قسمت به چند مورد آگهی رایگان اشاره خواهیم کرد و با هم در مورد موفق بودن یا نبودن آن‌ها صحبت خواهیم کرد. با ما باشید. برای مثال در زیر یک نمونه از آگهی استخدام را مشاهده می‌کنید که توانسته به خوبی هدف خود را منتقل کند. در مورد استفاده از رنگ‌ها باید گفت این آگهی رایگان به علت اینکه باید فضای نسبتا رسمی را ایجاد کند، تقریبا موفق عمل کرده است. همچنین از رنگ زرد به عنوان یک رنگ متضاد توانسته به خوبی استفاده کند و ضمن حفظ فضای رسمی آگهی به آن رنگ و لعاب ویژه‌ای دهد. همچنین اطلاعات مهم آگهی را با رنگ قرمز به خوبی از سایر اطلاعات متمایز کرده است.

رپورتاژ آگهی

آگهی استخدامی

پیشنهاد می کنیم مقاله تبلیغات و بازاریابی اینترنتی را مطالعه نمایید

آگهی استخدام دیگری که برای شما انتخاب کردیم، توانسته به خوبی فضای زیبایی را در این میان ایجاد کند. همچنین این آگهی با استفاده از رنگ‌هایی که استفاده کرده است به خوبی نشان می‌دهد که شغل درخواستی در رابطه با طراحی و تولید محتوای کتاب آن هم برای سنین نوجوانی یعنی دوره‌ای مابین کودکی و جوانی است. همچنین با ذکر اطلاعات مختصر هدف خود را به خوبی بیان کرده است و فضای دوستانه‌ای را برای این کار ایجاد کرده است. همچنین اطلاعات اصلی را مانند اطلاعاتی که باید به آن رزومه ارسال شود، به خوبی و بسیار مختصر و مفید نشان داده شده است. 

آگهی رایگان استخدامی

اما نمونه دیگری از آگهی استخدام که در این زمینه قصد نمایش آن را داریم، به نوعی از فضایی کاملا فانتزی بهره برده است. با استفاده از اشکال فانتزی به بیان نوع مشخصات فردی که نیاز دارد، پرداخته است. البته شاید این سبک تبلیغ از نظر بسیاری از افراد دلنشین نباشد زیرا بسیاری از افراد در جدی بودن این نوع آگهی‌ها شک کرده و در واقع به دلشان نخواهد نشست. اما باید بدانید این سبک تبلیغات نیز به انواع سبک‌ها اضافه شده است و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است.

هزینه رپورتاژ آگهی

 

اما به هر حال هنوز راه زیادی تا کامل شدن دارد. علاوه بر این برای تنظیم متن و محتوای تبلیغات می‌توانید از انواع شرکت‌هایی که در این زمینه فعال هستند و دارای نمونه کارهای زیادی در این زمینه هستند مانند رایا مارکتینگ استفاده کنید. همچنین در بسیاری از این شرکت‌ها امکان مشاهده و دریافت نمونه تست برای ارزیابی بیشتر و بهتر وجود دارد. زیرا گاهی اوقات شما نیاز به تولید محتوایی ویژه و یا مقاله‌ای خاص دارید که در این صورت باید حتما قبل از سفارش از کیفیت کار مطمئن شوید. اسامی این شرکت‌ها به راحتی و با یک جستجوی ساده در اینترنت قابل جستجو است.

  • حامد خمیس آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی